Visite Kaartje toevoegen

Beschreven voor Outlook maar ook toepasbaar in Windows Mail

Waarom een visite kaartje meesturen? zal je denken, dit om vervelende reclame van Yahoo te voorkomen.
Zonder visite kaartje krijg je deze automatisch mee gestuurd!
Hieronder volgt de uitleg, kom je er niet uit dan hoor ik het graag!!

Allereerst zetten we Outlook  open
Dan moet je wel even bij je contact personen een nieuw contact aan hebben gemaakt van je zelf

Klik op
a

dan opent zich
b

en klik je op nieuw en dan nieuw contact
c

Je hoeft hier eigenlijk alleen maar Je naam in te vullen dan op ok te drukken en dan is je adres aan gemaakt! Sluit het contacten kader, dan gaan we verder met het instellen en maken van je kaartje!!

, Klikken boven aan op opmaak/tools en ga je naar onderen naar Opties/Options

1

Dan opent zich dit kader en ga je naar het tabblad Compose/opstellen en dan onderop bij Business Card bij mail een vinkje zetten

2

Dan via het scroll menu op zoek naar je eigen naam, klik deze aan dan op Apply/ Toepassen klikken en dan op ok

3

Outlook even opnieuw opstarten en dan word bij iedere nieuwe mail je visite kaartje meegestuurd!!
Bij antwoorden of doorsturen van mail moet je dit handmatig toevoegen!

Als het niet lukt hoor ik het wel 😀

Succes!!